sobota, 15. avgust 2020

Proti severu...

Potovanja v letu 2020 so pač nekoliko drugačna, kot smo jih bili vajeni in kot bi si jih morda želeli... Čeprav sem ob izbruhu pandemije v začetku še verjel v to, da se bo situacija do poletja umirila, svet pa se bo vrnil v ustaljene tirnice, je hitro postalo jasno, da temu ne bo tako. Tako sem se za poletje odločil, da se bom prilagajal trenutnim razmeram.

Imam avto, ki je dovolj velik, da lahko v njem prespim, zato sem si pred dobrim letom dni izdelal zložljivo posteljo. V prvem valu pandemije sem avto še malo nadgradil. Izdelal sem box, ki ga vstavim v prtljažnik. V njem je majhna kuhinja, ki se iz boxa izvleče kot predal. V začetku poletja sem se tako začel igrati z mislijo, da bi naredil road trip do Norveške. Rezervni plan je bila Romunija, kjer pa so se razmere hitro slabšale.

Teden dni pred načrtovanim odhodom preverim zadnje informacije  na straneh zunanjih ministrstev držav, skozi katere bom potoval. Malo me je skrbela le Danska, ki ni dovolila vstopa Slovencem, razen če smo v tranzitu, kar lahko dokažeš z rezervacijo hotela v ciljni državi ali s karto za trajekt. Kupim karto za trajekt Danska - Norveška in se čez nekaj dni odpravim proti severu.

Za pot do Norveške sem si vzel tri dni. Seveda gre tudi hitreje, ampak nisem želel, da bi se ves čas vozil le po avtocestah. Čez Avstrijo sem se verjetno prvič peljal po lokalnih cestah. Južno polovico Nemčije sem prevozil po avtocestah, nato pa se spet vozil po lokalnih cestah. Tik pred Dansko sem se ustavil v malem simpatičnem mestu Friedrichstadt.

Dansko sem podobno kot Nemčijo polovico prevozil po avtocestah, nato pa nadaljeval po lokalnih cestah ob zahodni obali. Pričakoval sem vožnjo ob obali z razgledom na morje, a se zaradi ravne pokrajine voziš kar precej v notranjosti. Vsake toliko časa se proti obali odcepi cesta, ki se konča z mestom ali vasjo. Zaradi vrhunca poletja je na teh krajih povsod ogromno ljudi. Popoldne prispem na skrajni sever Danske, kjer me do Norveške čaka še štiri ure vožnje s trajektom... In ko se naslednji dan začnem voziti po Norveški, me pokrajina takoj navduši. Super uvod v naslednja dva tedna.

Friedrichstadt, Nemčija

na skrajnem severu Danske

prvi dan Norveške

prvi dan Norveške

prvi dan Norveške

Ni komentarjev:

Objavite komentar