sreda, 15. april 2020

Park Uvac

Skozi Srbijo sem v preteklosti potoval že večkrat. Običajno z vlakom na poti v/iz Istanbula. Nikoli si nisem vzel nekaj časa, da si tudi kaj ogledam, kje ustavim - z izjemo Beograda. Ko sem si delal okvirni plan, kaj bi si v Srbiji ogledal, sem se osredotočil na dve stvari: brutalistične spomenike iz nekdanje Jugoslavije (objava še pride) in naravo. 

Ko sem svoje želje postavil na zemljevid in preveril časovnice poti, sem ugotovil, da potrebujem teden ali dva, da bi si pogledal vse kar bi si želel videti. Avtocesta je slabo razvejana, zato se hitro zgodi, da se zaradi enega parka, ki ga želiš videti, voziš cel dan. A če rad voziš (kar jaz rad) je Srbija oz. kar Balkan na splošno sanjska destinacija. Ovinkov nikoli ne zmanjka, ceste so večinoma prazne, zato med kruzanjem po deželi uživam v vseh ovinkih, razgledih in pokrajini.

Prevozil sem ogromno, videl pet spomenikov in en čudovit park z meandri reke Uvac. Dostop do parka ti vzame ogromno časa, cesta pa je zadnjih 10-15km slaba. Maps.me me je kot že večkrat do sedaj peljal po najbližji poti - po kolovozih - in mi to slabo cesto še za nekaj km podaljšal.
 






Ni komentarjev:

Objavite komentar