nedelja, 9. december 2018

Dakar

Dakar, prestolnica Senegala, ima meni nekakšen mističen zven, podobno kot Lhasa ali Machu Picchu... Nevem, morda je to zaradi rallyja Dakar, ki se je pred leti odvijal v teh koncih, morda pa zaradi česa drugega... Zato so bila pričakovanja o mestu dokaj visoka.

Ko sem prišel v mesto, me je pričakala neskončna gneča po vseh cestah, prah, hrup in žgoče sonce. Ulice so več ali manj vse enake, tržnice prav tako. Nevem. Malo sem se sprehodil skozi 'center' mesta, šel skozi tržnice, si ogledal mošejo (žal me notri niso spustili)... Mesto se me enostavno ni dotaknilo, me prepričalo, da si to mističnost imena res zasluži.

Ima pa Dakar kljub temu eno lepo točko. Otok Goree, ki je bil nekoč pomembna trgovska točka s sužnji. Kolonializem je na otoku za sabo zapustil simpatično mestece, ki napram mestu Dakar deluje, kot da ni del Senegala. Nobenega prometa, trgi, kjer se zadržuje ogromno lokalcev, ki igrajo nogomet oz. trenirajo. Pisane uličice, plaže polno ljudi, trdnjava nad mestom, itd... Nekako mi je kar malo žal, da sem odšel na otok le za eno popoldne.

Dakar je bila zadnja točka tokratnega kratkega potovanja v Afriko... A kmalu se odpravim nazaj. Kupil sem si kombi, mercedes, ki me bo peljal skozi Evropo vse do Slonokoščene obale... Konec februarja pa se moram vrniti v Gambijo, kjer sem eden izmed mentorjev študentom arhitekture, ki gradijo izobraževalni center.














Ni komentarjev:

Objavite komentar