četrtek, 16. avgust 2018

Gambija 2018

Letošnje poletje se je obrnilo malo drugače, kot sem načrtoval. Septembra sem želel oditi za nekaj tednov v Ladak v Indiji. Najel bi motor in se vozil po dolinah, kjer živijo Tibetanci, prečkal različne prelaze (tudi najvišjega na svetu Umling La 5883m) in užival v veličastnih razgledih Himalaje. A spomladi sem dobil vabilo, če bi se pridružil študentom na Fakulteti za arhitekturo pri gradnji šole v Gambiji.

Podobnega projekta sem se udeležil že pred leti kot študent v Južni Afriki. Lani so študentje sodelovali pri gradnji prehodnega doma v Ugandi. Letos pa smo začeli s projektom šolskega centra, kjer bi bil vrtec, šola, delavnice in stanovanja za prostovoljce. Tekom leta so tako študentje delali na projektu, tlorisih, konstrukciji, imeli so delavnico varjenja in izdelali so testni nosilec. Julija je za mesec dni v Gambijo odšla prva ekipa desetih študentov pod vodstvom profesorice Anje Planišček in mene :) V prvi fazi se bo zgradila le nadstrešnica za igrala, ki bo stala poleg vrtca. Za nas pa bo to predvsem izkušnja za drugo ekipo, ki gre v Gambijo pozimi v času študijskih počitnic, kateri se upam da pridružim tako, da se bom pripeljal z avtom iz Slovenije :)

Običajno sem se na blogu javljal sproti. Tokrat bom pisal za nazaj. Zadnjih sedem let sem potoval z malim Sonyjevim 8'' prenosnikom, ki je ob razvoju fotografske opreme enostavno postal preslab. Dobil sem veliko namigov, zakaj ne uporabljam tablice, ki naj bi bila idealna za potovanja. Pa sem si jo kupil. In kar lahko rečem, tablica je povečan mobitel in kot taka je strašno neuporabna. Photoshop touch je milo rečeno zanič. Pisanje počasno. Brskanje po netu okorno. Itd itd. Tablice so pač namenjene ljudem, ki malo gledajo filme, preberejo kak mail, poslušajo glasbo in to je to. Za resno delo pa pač niso.







Ni komentarjev:

Objavite komentar