sreda, 20. september 2017

Xitangzhen

Iz Pekinga sem se odpravil proti jugovzhodu Kitajske v mesto Hangzou. Mesto je za Kitajce eno izmed najbolj priljubljenih počitniških destinacij. To je podatek, ki ti pravi, da se mesta izogni, ker bo gneča nepopisna. V hostlu v Hangzhou so mi celo rekli, da če je za določen kraj Kitajec že slišal, potem ne smeš iti tja, ker bo gužva. Eden izmed popotnikov pa je pristavil še, da če ti nek kraj priporoča Kitajec se ga na daleč izogni. Ne samo da bo gužva, Kitajci turistični kraj, ki je nekoč bil neka idilična pokrajina ali vasica, spremenijo v pravo turistično tovarno. In tako je tudi z Xitangzhenom. 

Torej, v mesto Hangzhou sem šel predvsem zaradi treh stvari. Prva je arhitekt Wang Shu, ki deluje v tem mestu in okolici. Drugi razlog je izhodišče za potovanje naprej. In tretji razlog je, da je mesto obdano z nekaj manjšimi tradicionalnimi rečnimi mesti. In ker sem prve dni bil na Kitajskem še bolj zelen popotnik, sem seveda izbral mesto, ki so mi ga priporočali Kitajci. Napaka. Mesto je sicer lepo, ohranjeno in lep primer kitajskega rečnega mesta. Tu se žal vsa romantika konča. Ker je mesto visoko na listu želja Kitajcev, je preplavljeno s Kitajskimi turisti. Vse te tradicionalne hiše pa imajo program, ki je namenjen le turistom. Spominki, restavracije, hoteli, celo zahodne fast food restavracije. In to je to. Tovarna za množični turizem. Ampak, kak motiv se je pa le našel.







Ni komentarjev:

Objavite komentar