nedelja, 24. september 2017

Gora Tianmen



Verjetno je že vsak videl posnetke wingsuite skokov, ko skačejo v prepad, nato pa zaradi posebne obleke, ki malo spominja na leteče veverice, začnejo leteti. Da občutiš hitrost in da te preplavi čim več adrenalina, poskušajo leteti kar se da bližje steni ali tal, zato je to eden najbolj nevarnih športov na svetu.

Eden izmed najbolj kultnih prostorov za te skoke je gora Tianmen na Kitajskem. Skačejo iz pečine, pod katero se odpira eden največjih naravnih mostov na svetu. Skok oz. polet je zelo fotogeničen še zaradi žičnice, ki jo prečkajo nevarno blizu in zaradi ceste, ki se preko mnogih serpetin počasi vzpenja pod goro.

Sam nisem imel namena obiskati ta park. A ko so mi v hostlu povedali, da se bo na gori odvijalo tekmovanje v wingsuite skokih, sem to želel videti od blizu. Pričakoval sem veliko, nekaj v smislu, da me bojo preletavali nekaj metrov stran. A realnost je bila kar razočaranje. Točka, kjer se približa tlem na nekje dva metra, je bila že od daleč zaprta. Prav tako ploščad, s katere so skakali. Ampak kljub temu te prelet več deset metrov nad glavo ne pusti ravnodušnega.

Ko sem ravno bil na gori, sem se še sprehodil po vseh njenih poteh. Izpostavim bi steklene mostove oz. balkone. V navpično steno so zabetonirali betonske konzole in nanje položili steklo. Mel sem malo smole z vremenom. Kljub temu, da je bilo vreme vse okoli gore jasno, je žal sama gora bila zavita v oblake. Tako da ti stekleni mostovi niso imeli nekega učinka, ker tako ali tako nisi videl tal. Ampak kljub temu je stvar zabavna, sploh ko vidiš Kitajce, ki se zaradi strahu skoraj da plazijo povsem ob steni :)









Ni komentarjev:

Objavite komentar