četrtek, 10. avgust 2017

Krasnojarsk

Mesto sredi Sibirije, kjer sem imel enega izmed dveh postankov s Transsibirsko železnico. Zakaj sem izbral to mesto nevem. Pač malo na slepo in bo kar bo. Nisem eden tistih novodobnih 'popotnikov', ki brskajo doma ure in ure po internetu in si delajo plane za mesece naprej do ure natančno.

Mesto leži ob reki Jenisej. Nima nekega centra, zgolj tri vzporedne dolge ulice, ki tvorijo nekakšno središče sicer tretjega največjega mesta v Sibiriji. V mestu ni ravno veliko za videti. Imajo pa presenetljivo dobro kavo, dobro pivo in okusno hrano. In napram Moskvi je vse zelo poceni. Pogešam pa lokale, restavracije, kjer se lahko sedi zunaj. Verjetno se zaradi dolgih zim tudi čez poletje vse dogaja znotraj.

Slika je povsem drugačna v parkih. Krasnojarsk ima na reki ogromen otok, ki je spremenjen v veliko rekreacijsko območje. Kolesarske steze po celem otoku. Veliko izposojevalnic koles in rolerjev. Na delu otoka so igrišča za vse športe, igrala, restavracije, itd. Ljudi pa na tisoče. Tudi vsa orodja za trimanje so polna nabitih tipov. Žal pa pri nas podobni parki samevajo.

Drugi dan v Krasnojarsku sem imel namen si ogledati 90m visok jez, a ker ni bil več vikend, ladja do tam ni vozila. Zato sem skočil v park Stolbi, ki je znam po ogromnih (50 m in več) skalnih monolitih. Časa nisem imel veliko, ker sem imel popoldne vlak. Tako sem šel le do konca parka do enega izmed monolitov, splezal nanj po razgled, ter šibal nazaj v dolino. Je pa prav tako ta park eno veliko območje preživljanja časa v naravi. Poln pohodnikov, veliko mladine, ki gredo kampirat. Sami monoliti pa ponujajo tudi nekaj plezalskih užitkov.








Ni komentarjev:

Objavite komentar