četrtek, 13. julij 2017

Proti Indiji....

Evo, po dolgem času se spet odpravljam na daljše potovanje in o tem potovanju sanjam že leta. Želja je bila, da bo tole potovanje prišlo na vrsto po diplomi... Ampak, diplomiral sem sicer že lani, časovno se mi je poklopilo šele to poletje.

Plan odhoda je bil nekako začetek junija, a zmeraj pride nekaj vmes. Na fakulteti smo zaključili 6. junija. Švicarija, ki jo je prenavljal naš biro Arrea, se je odprla šele 16. junija. Jaz sem jo namreč moral poslikat. Za dokončat sta me čakali še dve maketi. Da ne omenjam viz, katerih sem se lotil po svoji navadi tik pred zdajci, a le te (Rusija, Kitajska, Mongolija) vzamejo nekje mesec in pol časa. Zadnjo sem dobil pred dnevi.

Plan potovanja. Hmmm. Overland vse do Indije. To je to. Vse ostalo so neke želje. Čez Rusijo bom malo hitel. Za Bajkonur v Kazahstanu je žal zmanjkalo denarja (28. julija je izstrelitev rakete Sojuz, budget cena ogleda 1500 eur). V Mongoliji grem do plemena Tsatan na severu, ki živijo z jeleni. Na Kitajskem malo po gorah, parkih in seveda Tibet. V Nepalu bi rad naredil nek neklasični treking, morda do Langtang Lirunga? In kraljevina Mustang. Indija pa klasika. Varanasi in potem relacija New Delhi - Mumbai. Pa morda malo Kašmirja, kjer imam nekaj kontaktov.

Prvotni plan poti je bil še nekoliko bolj obsežen. Nadaljevanje proti domu iz Indije čez Pakistan in Iran, kjer sem pa praktično že doma. Zaradi časovnih omejitev sem vračanje preselil na letalo, o poti do Indije pa sem začel razmišljat, da namesto Nepala potujem iz Kitajske čez Karakorum v Pakistan in od tam v Indijo... Ampak zgolj za Pakistansko vizo rabiš mesec in pol, da jo urediš.

Tako da Karakorum morda kdaj drugič. Morda združim potovanje v Karakorum s svojo željo po enem sedem tisočaku (npr Muztag Ata)... Ampak o tem več naslednje leto :)

PS: blog bo živel. Prav tako facebook stran pripeljite mi horizont. Pa naredil sem si instagram. Kolegi bi rekli končno :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar