torek, 7. oktober 2014

Istanbul

Iz Batumija sem vzel direktni avtobus do Istanbula. Prvotni plan je sicer bil, da bi ostal še nekaj časa v Turčiji, morda potoval ob Črnem morju ali pa ob Sredozemski obali... Ampak je bila Gruzija tako pozitivno presenečenje, da sem namesto desetih dni tam ostal kar cel mesec. In časa za Turčijo je zaradi tega zmanjkalo. Sem se pa ustavil v Istanbulu. Tokrat jubilejnih desetič - če štejem le vse obiske, ko sem v mestu preživel vsaj en dan... Kar je bilo za videti sem videl že večkrat. Tako da sem tokrat v mestu predvsem užival. Čaj in šiša zvečer. Čez dan pa obiščem nekaj svojih klasičnih trgovin. Kupim nekaj kave, vanilije, nekaj baklav, itd. Vmes pa sem se sprehajal po mestu in namesto mošej, muzejev, bazarjev, itd, sem probal poslikati ljudi, življenje, vrvež.











Ni komentarjev:

Objavite komentar