torek, 14. januar 2014

Persepolis



Nekdaj prestolnica Perzije. Danes mogočni ostanki, ki jih zlahka postavimo ob bok Atenam ali Rimu. Sam sem Persepolis videl že pred leti, sredi poletne vročine. Tokrat pa bi ga težko videl v še bolj kontra razmerah, kot sem ga.

Pravijo, da se zgodi enkrat na deset let, da v tem delu Irana sneži. In imel sem to (ne)srečo, da je ta dan bil ravno, ko sem obiskal Persepolis. Turisti smo malo nejeveljno postopavali po snegu, večina nas je bila v poletnih obuvalih. Sam sem bil v Persepolisu skupaj z Hanom iz Kitajske, ki pa kljub temu, da je sneg videl prvič v življenju, ni bil kaj prida navdušen nad njem. Medtem pa je za domačine sneg tako izredni dogodek, da odpade šola, služba, itd... Kot nekakšen praznik. Povsod jih je bilo polno in so uživali v snežnih radostih.











Nedaleč od Persepolisa pa ležijo še štiri v skalo vklesane grobnice perzijskih kraljev. Poleg stoji še stolp, za katerega so dolgo  mislili da je tempelj ognja. Danes pa so mnenja, da je tudi stolp bil nekoč grobnica enega izmed kraljev.


Ni komentarjev:

Objavite komentar