nedelja, 11. marec 2012

Kairo

Kraj: Kairo, Egipt
Še zadnja dva dneva na potovanju... Kairo. Prestolnica Egipta. Z 28 milijoni prebivalci največje mesto, ki sem ga obiskal do sedaj v življenju. Je pa sam Egipt kar mali šok po ''Afriki''. Infrastruktura urejena, hrana je okusna, ljudje živijo v zidanih domovih, v hotelu imam tuš in ne nekega vedra s šaflo za polivanje z vodo. Celo topla voda priteče iz tuša...topla voda po dveh mesecih, pa še to nisem prepričan če sem v Zambiji pred dvema mesecema imel toplo vodo. Kak luksuz!

Ljudje v Kairu so drugačni, kot v turističnih mestih kot sta Luksor in Aswan. Ti dve mesti živita predvsem od turizma in ljudje so tam res agresivni in nadležni. Za vsako malenkost ti zaračunajo nekajkratno ceno. V Kairu pa lahko brez skrbi ješ na ulici, greš k brivcu, se pelješ z javnim prevozom, kupuješ sadje na tržnici, itd... Zmeraj boš plačal toliko kot domačini. In vsak te je vesel. Ti zaželi dobrodošlico v Egiptu. Brivec se je res potrudil pri meni. Uredil mi je celoten obraz. In mi še opral lase. Na koncu se je pa poslovil od mene kot od sina.

V mestu pa vlada prometni kaos. Ulice so polne avtomobilov, ljudi. Gneča je praktično povsod. Hoja čez cesto je umetnost. Čakanje med pasovi. Vse skupaj pospremljeno s hupanjem. Ne hupajo zato, da bi se mu umaknil, ampak zato, da opozori nase, da je tu, da prihaja. 

Dva dni za Kairo je res malo. En dan takoj zapraviš za Gizo in še nekaj piramid okoli Gize. Eno dopoldne za Egipčanski muzej. Muzej je veliko premajhen za vse, kar je razstavljeno v njem. In kaka bogastva to razstavlja...! Več sto sarkofagov, par deset mumij, zlata Tutankamonova maska in ostali Tutankamonovi zakladi. Kje so še vsi kipi, kipci, nakit, papirusi, itd itd... Na koncu se sploh ne ustavljaš več pred sarkofagi, le hodiš mimo... Ostali del dneva pa preživim na suku in v starem islamskem Kairu.













Ni komentarjev:

Objavite komentar