nedelja, 11. december 2011

Nangoma

Kraj: Nangoma, Zambija
Glavno turistično točko Zambije sem dal skozi… Moja želja pa je tudi spoznati in doživeti pravo Zambijo. Ljudi, hrano, podeželje… In moram priznati, da sem imel nekaj sreče…

V Zambiji imamo slovenski misijon, na katerem deluje p. Janez Grošelj. V sklopu tega misijona je tudi bolnica. Misijon se nahaja v vasici Nangoma, 100 km zahodno iz Lusake. In vsako leto je na misijonu tudi humanitarna odprava slovenskih študentov medicine, ki tu pomagajo.

Dobil sem njihov kontakt in jih prosil, če bi lahko preživel nekaj časa z njimi. Žal v bolnici ne moram pomagati. Pomagam pa pri obnovi fizioterapevtskih prostorov, jim kuham, postorim kako delo pri hiši, itd… Vmes me pa vzamejo s sabo v bolnico, na kako operacijo, itd…

Sedaj v tej objavi najprej nekaj slik iz Nangome… Pridejo pa še iz misijona, bolnice, itd… Pa bom potem o tem še kaj več napisal…

---

vasica Nangoma




Na sprehodu skozi okoliške vasice...








Ni komentarjev:

Objavite komentar