nedelja, 11. oktober 2009

Sokotra

Kogarkoli sem srečal v Jemnu, vsi pravijo enako - moraš na Sokotro! In ni mi ostalo drugega, kot da en teden preživim na otoku, kjer je turkizno morje, bele plaže, korale, delfini, itd :) 

Otok Sokotra leži med Jemnom in Somalijo in je bil vseskozi izoliran od celine. Zato se je na njem razvilo čisto drugačno rastlinstvo. Res čaroben otok. Prvi dan se z Andrejem voziva po osrednjem delu otoka, po gorah in okoli naju je na tisoče zmajevih dreves. Drugi dan greva v jamo, se vzpneva na belo sipino, se kopava v kristalno čistem morju. Naslednji dan snorklava in gledava korale. Imel sem ogromno srečo, ker me je tok odnesel ven iz zaliva. Ker sem zelo slab plavalec, nikakor nisem uspel priplavati nazaj, zato sem se usmeril na rt, kamor me je voda vrgla ob skale. Malo potolčen, ampak živ :) Četrti dan se kopava v ogromni laguni, z dvema Čehoma imava izlet s čolnom, naletiva na jato delfinov.... In kar je najboljše, na otoku dolgem 120 km ni več kot 10 turistov! Raj na zemlji!

zmajeva drevesa


puščavska roža ali drevo ''flaša''


pogled iz jame

sipina Arčer

tole ribo je ulovil v minuti

več kilometrska plaža...samo za nas

vas Qalansiyah

laguna Detwah

Ni komentarjev:

Objavite komentar