četrtek, 15. oktober 2009

Sayun

Zvečer prispem v mesto Sayun, kjer me bidžo odloži pred policijsko postajo. Tam me počaka policaj Hani, ki mi pove nekaj osnovnih pravil. Zmeraj povedat kam grem, po mestu se lahko sicer gibljem sam, za izven mesta pa rabim oboroženega stražarja, ki pazi name in katerega časti Jemen. Na območju se najde kar nekaj Talibanov, ki so se zadnja leta zatekli v ta del Jemna.

Sayun leži v suhi dolini oz. wadiju imenovan Wadi Hadramawt. V centru na manjši vzpetini se nahaja trdnjava. V njej se med drugim nahaja turistična policija, v kateri sem preživel ogromno časa. V mestu namreč ni nič za delat, tako da sem šel lepo na postajo, kjer smo v mali sobici gledal tv, pili čaj in žvečili kat. Enkrat se je celo zgodilo, da sem ostal sam. Za trenutek se izza vrat pojavi Hani in pravi, če bo kak problem, tamle za omaro je kalašnikov :) Kadar pa nisem bil na postaji, sem v bližnjem lokalu pil najboljšo limonado na svetu ali bil v restavraciji kjer sem kramljal z lastnikom ali pa sem bil v hotelu, kjer sem gledal televizijo.



petkova molitev

Sayun

v restavraciji sosed sedi s kalašnikom uperjenim v moja kolena

na policijski postaji

Ni komentarjev:

Objavite komentar