sobota, 25. oktober 2014

Mont Blanc

Sicer se je vse dogajalo že pred točno enim mesecem nazaj... Po povratku domov je padla ideja, da gremo na najvišji vrh Alp. Ker smo še bolj zelenci, smo si izbrali najlažjo pot za vzpon, tako imenovano Gouter route. Po zbiranju osnovnih informacij, smo samo še čakali na lepo vreme. In ob prvi lepi napovedi, smo se brat Urban, Luka in jaz odpravili proti Chamonixu oziroma sosednji vasi Les Houches. Prvi dve uri vzpona smo si skrajšali z gondolo, nato pa nadaljevali do koče Gouter na višini 3817m, kjer smo prenočili. Noč je bila zelo kratka, pa ne samo zaradi vstajanja ob treh zjutraj, ampak tudi zaradi glavobola, ki je bil verjetno posledica višine. Po bornem zajtrku se je v soju lučk odpravila skoraj celotna koča proti vrhu. Sam sem kar jamral zadaj in bil tako vseskozi kot nekakšna ročna zavora. Sem pač arhitekt, ki cele dneve preživi pred računalnikom ali pri rezlanju maket :) Tako da čas za kake hribe najdem le nekajkrat letno. Ampak, nam je uspelo in po petih urah smo bili na vrhu. Nekaj fotk, potem pa hitro nazaj proti dolini. Na vrhu je namreč res pihalo. Ker gondole ne bi več ujeli, pa tudi utrujenost in neprespanost naredita svoje, smo si na višini 3150m, pri koči Tete Rousse, postavili šotor, pretopili nekaj vode, ter prenočili. Pa navsezadnje, prenočevanje v gorah je mnogo lepše, kot nekje v nekem kampu sredi vasi.

pristop

čez tole steno...na vrhu že vidna koča Gouter

Chamonix v dolini, koča Midi na vrhu