sobota, 7. april 2012

Internet

Kraj: Afrika
Marsikomu se poraja vprašanje, kako sem se javljal iz Afrike, objavljal blog, itd... Celo veliko večerov sem bil dosegljiv na gmailu in facebooku.

Zadeva je zelo preprosta. S sabo sem imel mali računalnik in mobitel. V vsaki državi kjer sem bil sem kupil lokalno sim kartico. Operaterji ponujajo potem zakup podatkov za internet, recimo 200 Mb za 4 eur. In kjerkoli sem imel signal, tam to avtomatsko pomeni, da se lahko povežem z mobitelom na internet. In signal v Afriki je skoraj povsod! Ni važno kje se nahajaš - v nacionalnem parku, na vasi, v mestu... Blatne hiške krite s slamo, nedaleč stran pa stoji 80 m visok stolp za mobitel antene. In ti stolpi so povsod! Ljudje v vasi pa skoraj vsi z mobiteli. Nevem kaj naj si sicer nad tem mislim. Imajo mobitele, otroc pa še zmeraj umirajo zaradi podhranjenosti.... 

Kjer ni elektrike, se polni baterije kar na tržnici. Tam je stojnica z sončnimi celicami, akumulatorjem in polnilci za mobitele. Čez nekaj ur, ko je baterija polna, plačaš tisti dolar in vzameš mobitel. Tudi sam sem se nekajkrat poslužil tega načina :)

V Afriki se začne temniti že okoli sedmih zvečer. Če ni prenosa angleške lige, da bi si ogledal kakšno tekmo v baru, potem po tej uri ni več kaj za počet. Tako da sem enostavno z mobitelom ustvaril brezžično omrežje za internet na katerega sem se priklopil z računalnikom.

Praktično vsaka trgovina prodaja sim kartice. Na tej sliki tri od štirih :)

Stolp za mobitel antene...

...in na vrhu enega izmed teh stolpov....

...ter še pogled po pokrajini.

Mobi trgovina.

In še ena.

Nekaj mojih sim kartic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar