torek, 20. marec 2012

Doma

Kraj: Brnik, Slovenija
Uf. Ja. Je prišel čas, da odidem domov... Ko pogledam nazaj, se je vse odvilo neverjetno hitro... Težko bi izpostavil kakšen najljubši dogodek. 

V pol leta nisem imel nobene slabe izkušnje. Tudi zdravje mi je služilo. Sedaj še čakam na inkubacijsko dobo za malarijo, ki se izteče naslednji teden... In upam, da tudi nisem dobil kakšnega parazita... V vodiču je poglavje o zdravju obsežnejše, kot poglavje marsikatere afriške države :) 

In ja, če ste mislili da po Afriki leta na tone komarjev...to ni res. Morda ob kakih deževnih dobah, pa na Nilu in ob kakih jezerih. Ampak se da tudi na teh območjih preživet. In na začetku se še malo sekiraš ko te piči kak komar, češ kaj če dobim malarijo... Po nekem času o njih sploh več ne razmišljaš... Podobno kot spanje v šotoru v nacionalnih parkih. Prvo tako noč nisem zatisnil očesa. Toliko zvokov. Okoli naj bi bili levi, hipoti, sloni, itd. Nobene ograje. A po nekaj nočeh o teh stvareh sploh ne razmišljaš in ponoči sem tako trdno spal, da sem dvakrat preslišal rjovenje leva.

No, zgodbic je še ogromno. Več pa na kakem potopisnem (bo objavljeno tu, na desni strani), ki bo sledilo ko malo uredim slike- Še prej pa oddaja natečaja NUK2. Po prihodu domov sem bil kar vržen v vodo. Takoj služba in rezlanje maket :)

Še dve slikci. Moje letalo. In pa sprejem na letališču. Me je prišla počakat klapa iz Južne Afrike, (z leve proti desni) Jošt, Jure, jaz in Špela. In pa seveda oči (avtor posnetka)... Sem po tako dolgem času ostal čisto brez besed...





Ni komentarjev:

Objavite komentar