petek, 3. februar 2012

Afrika

Kraj: Mwenge, Uganda
Na enem izmed avtobusov sem spoznal domačina Brighta. Povabil me je, da mi malo razkaže plantaže čaja, kjer je zaposlen in njegovo domačo vas.

Bright živi poleg tovarne, kjer dela po 12 ur na dan. Izmensko delo. En teden podnevi, naslednji teden ponoči. Skupaj z ženo in hčerko živi v najetem stanovanju, ki je veliko 2x2m. V njem je postelja in omarica. Kuhajo si na dvorišču.

Odpeljal me je še v svojo vas. Pol ure z mini busom. Še pol ure po kolovozu z bodo-bodo. Nekje 2 eur po osebi v eno smer. In res je bil vesel, da sem mu plačal vožnjo. Ni ravno pogosto doma, ker si te vožnje ne more privoščiti. Tako je lahko pozdravil sina, sestro, brata in babico. Babica me je bila čist vesela. Postregla me je s sadjem. In na zemljevidu sem moral označiti kraj, kjer stanuje, da se lahko naslednjič ko bom v Ugandi vrnem.

Plantaže čaja

Na vasi


Boda-boda

Pred delavskim stanovanjem

Fort Portal

Ni komentarjev:

Objavite komentar