sobota, 28. januar 2012

Queen Elizabeth National Park

Kraj: Queen Elizabeth National Park, Uganda
Najbolj turistično oblegan del Ugande je verjetno zahod, kjer se nahaja veliko parkov. Queen Elizabeth national park, v katerem najdemo preko 600 vrst ptic, leve, ki plezajo po drevju, hipote, šimpanze, itd.

Južno od tega parka pa se nahaja Bwindi national park. Ena mojih večjih želja. V njem živi skoraj polovica svetovne populacije gorskih goril. Problem tega parka je le, da so omejili število turistov na dan (osem) in temu primerno navili ceno - za nekje eno urni ogled 500 usd. Žal sem z denarjem že pri koncu, tako da bodo gorile počakale.

Skrajno na jugu najdemo še najlepše jezero v Ugandi Bunyonyi. Severno od Queen Elizabeth pa na desetine jezerc v vulkanskih kraterjih, kjer sem se tudi sam ustavil za en dan.

V Queen Elizabeth national parku sem preživel dva dni. Prvi dan na vožnji s čolnom po kanalu, kjer sem končno videl hipota z neposredne bližine. Poleg njega pa še krokodile, bivole, slone in en kup ptičev. Drugi dan dopoldne vožnja po parku. Začelo se je skoraj sanjsko. Cesto je po nekaj sto metrih vožnje prečkal leopard. Še ena odkljukana žival :) Potem pa je bilo vse skupaj bolj malo za videti. En kup bizonov in ostalih kopitarjev. Lev, posebnost tega parka, pa se je ta dan žal zelo uspešno skrival. Ustavili pa smo se tudi v vasi znotraj parka, kjer domačini živijo od ribolova in prodaje soli, ki jo pridobivajo iz enega izmed slanih jezer v kraterju.

Popoldne pa sem sledil šimpanzom… Ampak več o tem naslednjič….
















2 komentarja:

  1. vidm da si privoščiš kar okusna kosila...al si nahecu kkšnga domačina da te zastonj gosti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro ni nujno drago. Tole kosilo je bilo manj kot 2 eur :P

      Izbriši