torek, 13. julij 2010

Narin

Kirgizistan marsikoga spominja na Mongolijo. Neskončni zeleni travniki. Na njih se pasejo konji. Ob jezeru se nahajajo njihovi tradicionalni šotori jurte. V ozadju pa zasnežene gore. Idila!


















Pri mestecu Narin sem tudi sam pristal pri eni družini. Bili so res veseli mojega obiska. Letos ni nobenih turistov v Kirgizistanu. Mesec dni prej se je namreč zgodilo medetično nasilje med Uzbeki in Kirgizi v mestu Oš. Okoli 1000 mrtvih, preko 100.000 beguncev, požgane cele četrti mesta Oš. 

Spal sem pri tej družini, jedel pri njih, šli smo na poldnevno turo s konjem. Po kosilu pa malo druženja ob potoku. Privlekli so vodko in potem se je pilo. In to nenormalne količine. Vodka je namreč tudi izjemno poceni i- nekje med enim in dvema dolarjema.

Še zanimivost. V jurtah nimajo nikakršne elektrike, mobiteli pa so bili brez signala. In tako sem bil žal prikrajšan za finale svetovnega prvenstva v nogometu. In ker je edini vir širjenja informacij telefonček, je z enodnevnim zamikom prišla novica, da je zmagala Nizozemska. Kasneje sem dejansko izvedel, da je zmagala Španija.





Ni komentarjev:

Objavite komentar