nedelja, 1. november 2009

Teheran

Že nekajkrat do sedaj sem se peljal skozi Teheran, nekako se mi pa ni uspelo ustavit in si mesto ogledati. Upam, da mi uspe tokrat. A pred tem si moram urediti še prevoz do Istanbula. Teheran je ogromen in preden prideš iz enega konca mesta na drugega z javnim transportom, zna trajat. Na železniški postaji mi povedo, da je vlak do Istanbula že poln. Sledi vožnja čez celo mesto do avtobusne in popoldne imam končno kupljeno karto do Istanbula. Pa je šel cel dan. Grem proti bazarju, da si ogledam vsaj to. A hitro naletim na nekega domačina. Kljub temu da ni znal niti ene angleške besede, me povabi k sebi domov. Ob večerji preživim prijeten preostanek dneva v krogu njegove družine. Teheran pa bo moral počakati na kdaj drugič.



Ni komentarjev:

Objavite komentar