ponedeljek, 6. januar 2014

Kerman

Pred potovanjem sem si Kerman izbral kot izhodiščno mesto za izlete v okoliške kraje Rayen, Mahan, puščava Kaluts, itd… Od samega mesta pa nisem pričakoval nekaj veliko. A me je prijetno presenetilo. Živahno mesto, z nekaj lepimi mošejami, srce mesta pa je trg, okoli katerega je pod arkadami bazar. Ta pa se vije tudi v sosednje ulice - ulice, po katerih se jaz z lahkoto ‘izgubim’ za cel dan.


Pa še nekaj besedic o samem Iranu. Če ste mislili da so nekje zadaj za nami, da se sankcije proti Iranu kaj bistveno poznajo, itd, ste se zmotili. Pred leti ko sem prvič potoval v Iran so imeli vsi le neke svoje stare avte Peykane, sem ter tja se je našla še kakšna kia. Ni bilo nobenih zahodnih pijač, zahodne trgovine so bile redke, itd… Danes pa v Iranu lahko najdete vse znamke, trgovine, avtomobile... Mobiteli so nekje polovico cenejši kot pri nas. Javni transport je odličen. Če primerjam Iran pred leti in sedaj… Glede nato da lepo sledi koraku ostalega sveta bi lahko rekel, da je s tem izgubil na tisti romantiki, ki jo je imel.











Ni komentarjev:

Objavite komentar