ponedeljek, 9. avgust 2021

Zima 2021 - letenje

Ko nisem smučal ali plezal, sem letel. Največkrat kar pred službo. Zelo lep vrh, da si malo pretegneš noge in potem odletiš do avta, je Kamniški vrh nad Stahovico. Ponuja tudi več možnih izhodišč z različno dolgimi dostopi. Kamniški vrh je res lep v zgodnjih jutranjih urah, ko se začne daniti in ko te malo pod vrhom pobožajo prvi sončni žarki. Hike and fly avto - avto je tako zgolj dobra ura in v službi sem lahko že pred deveto.











Da nisem hodil samo na Kamniški vrh, sem sem ter tja skočil še na nekaj drugih vrhov. Pri izbiri cilja se veliko zanašam tudi na vremensko napoved, predvsem kje bo megla oz. kako visoko se bo začela. Ko sem letel iz Srednjega vrha, je samo nekaj vrhnjih 100 m gledalo ven iz megle. Dovolj, da sem bil kako uro na soncu in da sem potem lahko odletel v dolino v turoben meglen zimski dan. Ampak za razliko od večine, sem imel nekaj sonca :)


Še malo več sreče sem imel z Bašeljskim sedlom. Ko se vozim proti Storžiču, je v Preddvoru bila megla. A nekaj 100 m naprej se kar naenkrat zjasni. Cilj je sicer bil Storžič, a sem imel nekoliko težke noge, zato bi bil v službi prepozno. Tako sem odletel s sedla pod Storžičem. Med poletom fotografiram cerkvico sv. Miklavža nad Mačami. Šele doma ugotovim, da leži na jasi v obliki srca.




Ljubelj letos ni ponujal samo plezalnih in turno smučarskih užitkov, ampak mi je ponudil tudi eno čudovito hike and fly jutro. Prespim v avtu na Ljubelju in se še v trdi temi podam proti Centralni grapi na Begunjščico. Ko sem v grapi, se začne prebujati dan. Za mano hodi še nekaj pohodnikov. Na vrhu me pričaka popolnoma mirno ozračje, zato sem moral kar malo polaufati, da sem vzletel. Pristanem praktično pri avtu in sem v službi malo po deveti. Ko bi imel več takih juter!






Spomladi sem bil službeno v Aosti. Nekaj tednov prej sem okolico že malo raziskal s smučmi, tokrat sem se vrnil s padalom. Ker so ravno odprli gondolo na kočo Torino, ki leži na robu ledenika pod Mont Blancom, izkoristim to priložnost. Gondola te pripelje skoraj 3.500 m visoko, od koder se ti odpira čudovit pogled na ledenik, Mont Blanc, Dent de Geant, dolino Aoste, itd itd... Razgrnem padalo na ledeniku in odletim proti dolini. Letiš ob stenah, pred sabo imaš Mont Blanc, pod sabo globoke ledeniške razpoke... Verjetno moj najlepši polet do sedaj!









1 komentar: