nedelja, 21. april 2019

Gambija

Po 14.800 km sem skupaj Z Natalijo prispel v Gambijo - v končno destinacijo. Tu se je odvijala II. faza gradnje šolskega centra v Brufutu, pri kateri sodelujejo študentje iz Fakultete za arhitekturo iz Ljubljane in njihovi mentorji. V I. fazi smo julija 2018 zgradili nadstrešnico, sedaj se gradijo tri učilnice. Eden izmed mentorjev pri gradnji sem tudi jaz in tako sem dva tedna preživel na gradbišču, a o tem v naslednji objavi.

Gambija je zadnja leta postala zimska dopustniška država za Evropejce. Toplo podnebje, bela peščena plaža, toplo morje in malo eksotičnega pridiha so dovolj velik magnet za pobeg pred zimo iz Evrope. A vseeno je to Afrika. Kdor še ni bil v Afriki, je prve dni verjetno kar malo razočaran.

Ob morju se nizajo turistična središča. Eden izmed največjih je Senegambia. Nedaleč stran pa se nahaja Brufut, kjer smo bili nastanjeni mi. Sredi vsega Afriškega kaosa, prahu, revščine, itd. je en kup hotelov. In v enega takih so nastanili tudi nas. Sam sem imel malo sreče, ker sem dobil najlepšo sobo v hoelu - prostorna soba s teraso in pogledom na morje.

Moj blog je primarno namenjen temu, da mi lahko prijatelji oz. sledilci sledijo, kje potujem, da pokažem nekaj lepih fotografij, itd. Ni namenjen temu, da fotkam sebe, da fotkam kaj jem, da fotkam kje spim in podobno. Potujem zaradi ljudi, zaradi kulture, zgodovine, narave, itd. In to je tisto, kar zmeraj želim potem deliti z ostalimi. In ko želim  kdaj pa kdaj pokazati, kaj sem jedel, kje sem spal, itd, imam zmeraj problem, ker takih fotografij jaz nimam :) 

Večino časa v Gambiji sem preživel na gradbišču, nekaj časa sem zapravil z urejanjem papirjev za prodajo avtomobila, a našel sem si tudi nekaj uric, za sprehod skozi park z opicami in nekaj čilanja na plaži. In zvarili smo žar, da smo si lahko pekli ribe.









Ni komentarjev:

Objavite komentar