torek, 26. september 2017

Zhangjiajie

Park Zhangjiajie (kako se to izgovori kljub trudu nevem) velja za enega lepših kitajskih parkov. Mizaste gore, ki jih obdaja veliko število stolpov. Ta mistična pokrajina je pred leti prepričala tudi ustvarjalce filma Avatar, da so posneli nekaj prizorov. Ko se med stolpi vali megla morda res delujejo kot nekakšne leteče gore.

Kot sem že večkrat omenil, kraji, ki so znani, so polni kitajskih turistov. Na točkah, kamor pripeljejo avtobusi, dvigalo ali žičnice je včasih toliko turistov, da sploh nimaš izbire, kako se boš premikal. Enostavno te množica pelje naprej. Ampak kolikor malo zaviješ stran oz. hodiš deset ali petnajst minut, ni več žive duše. In to je bil tudi razlog, da sem prehodil celotni park.

Preden sem šel v park, sem si vse skupaj predstavljal, da bodo poti morda malo spominjale na naše hribovske poti. Torej utrjena pot, nekje zavarovana z jeklenico, ograjo. Dejansko stanje je, da so vse poti tlakovane, klančin praktično ni, ker so povsod stopnice. In ko se po parku zahodnjaki sprehajamo v treking čevljih, izpademo kar malo čudno med vsemi Kitajci, ki so zgolj v kakih šlapah, supergah, videl sem celo petke. 

Ker nisem imel ravno sreče z vremenom, sem dva dni čakal v mestu na sonce. Drugi dan, da nebi izgubil celega dne, sem se popoldne le odpravil v park. Dež je padal kot na sodni dan. Kljub palerini sem bil praktično v celoti moker. Pa ne samo zaradi dežja, do hostla sem moral prehoditi osem tisoč stopnic, plastična palerina pa ravno ne diha. 

Naslednji dan sem se zbudil v lepo sončno jutro in naredil sem krog po zahodni strani parka. Morda samo nasvet za ostale. Čim bolj zgodaj zjutraj začnite z lokacijo, kjer so snemali Avatarja. Gneča je znosna, hkrati pa je svetloba v tem delu najboljša v jutranjem času. Nato se preko dva tisoč stopnic spustite v dolino in se sprehodite ob reki do avtobusa. Popoldne se vzpnite po Stairway to heaven, ker na vrhu vas pričakajo terase s prekrasnim razgledom na stolpe v popoldanski svetlobi. Za naslednje jutro si v hostlu zmenite za sončni vzhod, po zajtrku pa se na vzhodni stran parka spustite po osem tisoč stopnicah nazaj v dolino.






Gužva na najbolj oblegani ploščadi

Brez selfijev na Kitajskem ne gre









Ni komentarjev:

Objavite komentar