nedelja, 1. avgust 2010

Konye Urgench

Turkmenistan. Ena izmed najbolj nenavadnih držav na svetu. Zelo izolirana, zelo neznana, predvsem pa jo je zaznamoval v zadnjih letih že pokojni predsednik Turkmenbaši, za katerega marsikdo pravi, da še zmeraj vlada iz groba. 

In vse to je razlog, da je pridobitev vize za to državo svojevrsten izziv. Večina jih zaprosi za tranzitno vizo. Velja do 7 dni. Zanjo potrebuješ vizo za naslednjo državo ter točno določeno pot, ker ti vse to potem lepo napišejo na vizo. Ker sem vize za Cemtralno Azijo začel urejati nekaj tednov pred potovanjem nisem imel časa si uredit vize za Turkmenistan. Tako da mi je ostala edina možnost ta, da sem kontaktiral agencijo v Turkmenistanu, katera mi je organizirala potovanje po državi, vse nastanitve, hrano in seveda vizo. Seveda to stane.

Po prihodu v državo me je takoj na meji počakal vodič, s katerim sva odšla do Konye Urgencha (slov. Konje Urgenč), enega izmed najbolj svetih krajev za Turkmenistance. Med 11. in 14. stoletjem je bilo eno izmed najbolj mogočnih mest v Centralni Aziji, danes pa je od mesta ostalo bolj malo. Nekaj grobnic, medresa, citadela in minaret visok 60m, ki je med najvišjimi v tem delu sveta.






Ni komentarjev:

Objavite komentar