četrtek, 10. september 2020

Pot domov - Danska

Na Norveško in z Norveške sem se obakrat peljal skozi Dansko. Za Slovence vstop na Dansko v času corone ni bil najbolj enostaven. Moral si imeti vsaj sedem rezervacij za prenočišča na Danskem ali pa dokazilo, da si zgolj v tranzitu. Za tranzit si torej potreboval rezervacijo prenočišča na Norveškem ali pa karto za trajekt. Za tranzit je dovolj tudi, da si na poti proti svoji državi - torej pri vračanju z Norveške

Da pot skozi Dansko ne bi bila preveč dolgočasna, sem polovico Danske prevozil izven avtoceste. Na poti na sever sem malo naivno mislil, da se bom vozil ob obali in imel razgled na ocean. A cesta poteka malo v notranjosti in razgleda na morje ni. Ko sem se vračal, sem zato malo prebrskal po zemljevidu in našel nekaj zanimivih točk, kje se ustavim. Vikinški grobovi. Bunkerji, ki jih je umetnik predelal v konje. Orjaki na Atlantski obali.






Ni komentarjev:

Objavite komentar