sobota, 16. marec 2019

Slapovi

Na severu je Gvineja zelo razgibana in hribovita. Polna je dolin in rek, kjer se zlahka najde kakšen lep slap. Zato so bila pričakovanja velika.

Prvi izmed slapov je 120m visok slap Ditinn. Čudovit slap, ki pada preko navpičnega črnega klifa. Ko prispeva zvečer v bližino slapu, se želiva parkirati nekje v bližini, da prenočiva. Kmalu pride do naju nekaj lokalcev, ki naju začnejo prepričevati, da tu ne moreva ostati, ampak morava iti v uradni kamp. Po nekaj pregovarjanja se odpeljeva, kamor so naju poslali. V ''kampu'' (opuščena ograjena parcela) nama nekaj lokalcev začne razlagati, da za slap potrebujeva vodiča, da nama njihov novi zakon prepoveduje, da bi okoli hodila sama, itd itd. Mimogrede omeni, da bi naju ogled slapu in spanje stalo nekje 300.000 (30 eur), ker je enako njihovi mesečni plači! Zavrneva in se po nekaj pregovarjanja zmeniva, da bo spanje 50.000, za ogled pa se zmenimo ob 9h zjutraj. Nato sva jih morala dobesedno pregnati, ker so kar stali zraven in pasli firbce, medtem ko sva si želela skuhati večerjo in stuširati.

Zjutraj se ob 7h zjutraj odpraviva proti slapu. Četrt ure hoje skozi gozd po lepo uhojeni stezici. Kakšno urco uživava ob razgledu na slap, nakar se vrneva do avta. Pri avtu srečava enega izmed lokalcev, ki je takoj želel denar, ker sva videla slap. Samo usedeva se v avto in odpeljeva.

Ko se popoldne pripeljeva v bližino slapov Kambadaga, naju dobesedno obkoli nekaj domačinov. Francoski par, ki ga ob tem srečava, nama pove, da so zelo agresivni, da te ne pustijo samega, da moraš za vsak slap plačevati, itd. Nekako nama ni do tega, da bi imela vseskozi neko senco za sabo, sploh ker so te sence res nadležne, malo agresivne in ker v naju vidijo zgolj bankomat na dveh nogah. Enostavno obrneva in se odpeljeva stran.

Pozno popoldne se ustaviva pri slapu Kinkon. Območje se nahaja pri hidroelektrarni, zato je v bližini vojska, ki ji moraš plačati 50.000, da si slap lahko ogledaš in ob njem tudi prenočiš. In kar je najpomembnejše, imaš svoj mir.