petek, 28. december 2018

V Afriko....

Spomladi so me povabili k sodelovanju pri projektu gradnje šolskega centra v Gambiji. Projekt poteka na Fakulteti za arhitekturo, pri katerem sodeluje okoli 30 študentov ter nekaj mentorjev. Ekipa desetih študentov se je v Gambijo odpravila že poleti. Del te ekipe oz. mentorjev te ekipe sem bil tudi sam in nekaj zapisov ste lahko v preteklih mesecih že prebrali.

Druga odprava se v Gambijo odpravlja proti koncu januarja 2019. Najprej pride prvi del desetih študentov za šest tednov, mesec dni kasneje se jim pridruži druga polovica ekipe, prav tako za šest tednov. Skupaj bo v Gambiji torej dvajset študentov, ki bodo dva meseca delali na gradbišču. Cilj je zgraditi tri učilnice za predšolske otroke s pripadajočimi sanitarijami. Jaz se jim moram pridružiti konec februarja, ko zamenjam enega od mentorjev.

Ko sem bil povabljen k projektu, se mi je takoj utrnila ideja, da bi do Gambije šel z avtom. Zahodna Afrika je zadnja leta popularna destinacija za overlanderje - predvsem ker je zaradi Sirije bila ustavljena ena glavnih poti iz Evrope do Afrike. V Zahodno Afriko poteka tudi znameniti rally Budapest - Bamako, ki je že nekaj časa na mojem spisku želja.

Jeseni sem začel iskati avto za v Afriko. Veliko sem prebiral razne zapise, bloge in tudi knjige, dobil nekaj nasvetov, itd... Moj budget je bil cca 2.000 eur za avto, pogon 4x4 ni sicer nujno, predvsem pa se mora avto v Afriki prodati. Tako sem v začetku v izboru imel Pajerota ali Terranota. Nekaj časa sem bil navdušen nad kombijem H1 od Hyundai. Toyote tako 4x4 kot kombiji pa so žal rahlo dragi. Ko se je zima bližala, sem imel celo idejo o kakšnem starem mercedesu iz 80ih, ker v Gambiji je to zelo iskan avto. Ko sem se že skoraj odločil za avto, pa dobim klic od Klativiteza oz. Metoda, ki veliko potuje z kombiji in tovornjakom v Zahodno Afriko. Doma je imel že predelan kombi Mercedes 208D, ki je ima že nekaj potovanj za sabo. V kombiju je zložljiva postelja 170x240cm, na strehi ogromen prtljažnik, motor pa je star Mercedesov motor brez elektronike, torej nima kaj crkniti. 

Zadnji tedni pred odhodom so minili zelo hitro. Kombi mi je Klativitez pregledal (zamenjal alternator, obnovil črpalko), od sopotnice oče je vgradil nove luči in priskrbel kup rezervnih delov... Sam pa sem v času božiča še vgradil omaro s štedilnikom, kanister vode in nekaj dodatne opreme... 

Sedaj ko tole pišem, smo pri Pont du Gardu v Franciji. Startali smo 27. decembra. Vsak dan se vozimo po podeželju, ko se začne nočiti, zavijemo na avtocesto. Pred nami je še nekje 5000 km do Dakarja. Od tam gremo v Mali....




Ni komentarjev:

Objavite komentar