nedelja, 28. oktober 2018

Senegambia

Gambija je zadnja leta postala zimska dopustniška država za Evropejce. Toplo podnebje, bela peščena plaža, toplo morje in malo eksotičnega pridiha so dovolj velik magnet za pobeg pred zimo iz Evrope. A vseeno je to Afrika. Kdor še ni bil v Afriki, je prve dni verjetno kar razočaran.

V Gambijo veliko hodijo tudi starejši, samski ljudje, ki si želijo najti mlade Afričane oz Afričanke, za popestritev njihove jeseni življenja... Kar bizaren prizor, ko vidiš starega Evropejca z mlado Afričanko (oz Evropejko z Afričanom)...

Eden izmed večjih turističnih središč je Senegambia. Sredi vsega Afriškega kaosa, prahu, revščine, itd je en kup hotelov. In v enega takih so nastanili tudi nas. Nismo pričakovali takega luksuza. Poleg nas, dvanajstih arhitektov, je bilo skupaj z nami še nekje dvajset prostovoljk (in trije prostovoljci), ki so prišli pomagat v šoli in bolnišnici.

Moj blog je primarno namenjen temu, da mi lahko prijatelji oz. sledilci sledijo, kje potujem, da pokažem nekaj lepih fotografij, itd. Ni namenjen temu, da fotkam sebe, da fotkam kaj jem, da fotkam kje spim in podobno. Potujem zaradi ljudi, zaradi kulture, zgodovine, narave, itd. In to je tisto, kar zmeraj želim potem deliti z ostalimi. In ko želim  kdaj pa kdaj pokazati, kaj sem jedel, kje sem spal, itd, imam zmeraj problem, ker takih fotografij jaz nimam :) No, našel sem eno fotografijo kraja, kjer smo bivali, dva prizora s plaže in en način prevoza.





Ni komentarjev:

Objavite komentar