sobota, 6. junij 2015

Hrana

Doma sem že dober mesec, postopoma objavljam stvari iz Maroka in sedaj bo počasi zmanjkalo materiala za nove objave. Ena izmed zadnjih objav bo nekaj slik hrane iz Maroka. Tokrat sem za namen bloga poslikal tudi nekaj hrane. A običajno hrane ne slikam. Ko dobim hrano na mizo se ji enostavno prepustim in na slikanje v trenutku pozabim. Morda si bom želel čez leta pogledati kake slike, kaj vse sem jedel. A ker nimam slik, mi bo morda malo žal, da nisem poslikal vse hrane. Že ko pomislim na Afriko, kjer sem nekje pet mesecev jedel belo polento (oz. v lokalnih jezikih pap, nšima, pošo, ugali...), a nimam niti ene slike te polente! Enostavno te slike nimajo neke fotografske vrednosti zame, kar pomeni da ne slikam in kot sem rekel, ko pride hrana, se ji prepustim :)

Hrana v Maroku je vsaj meni zelo okusna. Nekateri so sicer imeli nekaj težav z navajanjem na začimbe v hrani, solati, itd. Sam pa sem že prepotoval kar nekaj arabskega sveta in sem teh okusov že vajen. Celo všeč so mi. Najbolj razširjena jed je tažin. Glinena posoda, v kateri se več ur cmari meso obložen z zelenjavo in kakšnim krompirjem. Meso je tako res okusno, sočno in mehko. Ni pa nekega določenega recepta, po katerem se dela tažin. Vsak ga naredi malo po svoje, uporabljajo različno meso, različne začimbe... Vsak tažin je tako malo drugačen. Pred Marokom sem od nekaterih sicer slišal, da ti tažini res niso okusni. In tudi med samim potovanjem je nekaterim začel hitro presedati. A meni je bil odličen. Razočaran sem bil le, če sem naročal kako lokalno pico. Se sicer zgodi, da naletiš tudi na kako solidno pico, a je to prej izjema kot pravilo.

Lokalna hrana je tudi kuskus, ki sem ga sicer jedel le enkrat. Veliko imajo pečenega mesa, ali kot celi kosi ali pa ga zmeljejo, začinijo in naredijo nekakšne čevapčiče. Ob morju lahko dobiš okusne ribe. V Marakešu na stojnicah imajo polže. Sem jih probal a niso okusni. Obstaja tudi pita iz golobov prelita z medom, a žal nisem naletel nanjo.

kosilo

ribe ob morju

zajtrk

zajtrk

večerja

solata

tažin

slaba pica

polži

čaj - berberski viski

Ni komentarjev:

Objavite komentar