sobota, 4. oktober 2014

Batumi

Kar je Soči za Rusijo, to je Batumi za Gruzijo. Letoviško mesto ob Črnem morju, kjer Gruzijci in Rusi preživljajo svoj dopust. Ampak roko na srce, mesto ni nič posebnega. Nekaj starejših stavb, v ozadju le teh pa je zraslo par modernih stolpnic. In ena je res bizarna. Bela stolpnica, ki ima malo pod vrhom zlat prater oz. zabaviščno kolo z osmimi kabinami. Kaj za vraga?!  

Nedaleč stran pa se nahaja pravo zabaviščno kolo in tam se tudi začne znamenita batumijska plaža. Nekaj kilometrov dolga plaža z promenado, bari, restavracijami, raznimi vodnimi skuterji, živalski vrt z ogromnim bazenom, itd. Meni bolj zanimiva zadeva pa je bilo dolgo pristanišče. Pa ne toliko zaradi ladij, ampak zato, ker je to bilo zbirališče za ljudi in predvsem za ribiče.

Sam sicer nisem imel namena priti v Batumi. Je več razlogov. Če želim na morje je toliko boljših krajev kot Batumi. Potem te modernizacije mest v teh bivših republikah Sovjetske zveze so mi daleč od simpatičnih. In še vročina v Batumiju je neznosna. 

A iz Vardazie je neka bližnjica do Batumija, po kateri naj bi vozile mašarutke. Moj plan je namreč bil, da je Vardazia zadnja stvar v Gruziji, preden grem v Istanbul. In zakaj bi se vračal v Tbilisi, če grem lahko po bližnjici v Batumi in od tam direkt v Turčijo, ki je le 20 km stran. Tako bi prihranil nekaj časa, predvsem pa bi manj časa preživel na mašarutkah in busih. No, na koncu ni bilo bližnjice, ker je cesta zaprta in namesto treh ur smo se vozili osem ur. Skoraj nazaj do glavnega mesta, nato pa čez pol države do Batumija.

Se moram pa opravičit še paru iz Rusije, s katerim smo bili zmenjeni za večerjo. Pa sem se zataknil v neki lekarni in sem seveda zamudil na dogovorjeno mesto. Nismo pa si izmenjali kontaktov razen naslova mojega bloga. Tako da sta očitno pač se naveličala me čakati.... :)








Ni komentarjev:

Objavite komentar