nedelja, 4. marec 2012

Sudan - Egipt

Kraj: Lake Nasser
Če nimaš svojega vozila, ti za prečkanje meje Sudan - Egipt preostane zgolj ladja. Enkrat tedensko pelje med Wadi Halfo (Sudan) in Aswanom (Egipt) čez največje umetno jezero na svetu - jezero Nasser, dolgo 500 km. 

Ladja je običajno polna. Imel sem nekaj sreče, da sem nekaj dni prej dobil karto za prvi razred - kabina z dvemi ležišči. Drugi razred so zgolj sedeži, tretji razred oz. tako imenovani paluba razred pa že ime pove, kje preživiš noč - na palubi. In v tem času so noči res hladne.

Potovanje ni bilo nič posebnega. Najbolj zanimiv del je bilo preverjanje papirjev in pasporta pred vkrcanjem na ladjo. Podobno kot letališče v Jubi. Popolni kaos. Ljudje se prerivajo, vrste ni nobene, nobenega sistema, nobenega pravila, itd. Edino pravilo je, bolj se rineš, prej si na vrsti. Mi je to pravilo pobralo kar nekaj živcev.

V Wadi Halfi sem se spoprijateljiv z potniki s katerimi sem preživel večino časa na ladji. Res prijazen je bil Ebiu, potnik iz Libije. V Wadi Halfi mi je pomagal najti hotel, pokazal mi je kje lahko jem. Ko smo prispeli v Aswan mi je našel prevoz v mesto, hostel, hrano. Skratka vse. In v Egiptu taka pomoč pride zelo prav. Turisti ne poznamo cen, kar domačini s pridom izkoriščajo. In cene včasih navijejo tudi desetkratno!











1 komentar:

  1. super je brati.. in tudi fotke so zakon.. daj pejd še malo okrog za nekaj časa.. ;) sej ne. pridi nazaj, pivo je v hladilniku

    OdgovoriIzbriši