sreda, 11. avgust 2010

Almadi

Iz Dohuka se odpravim v idilično vasico Almadi, ki leži na vrhu mizaste gore. Stvari pustim v hotelu v sosednji vasi, nato pa se sprehodim do vasice Almadi. Ustavi mi voznik, ki sicer ne zna angleško, ampak me vseeno zapelje do vasice. Pokaže, če sem lačen, pravim da sem, in ustaviva se v restavraciji. Naroči mi nekaj hrane, nato se poslovi. Ko želim plačati, pravijo da je vse plačal že voznik! Grem skozi vas in naletim na domačina Sihada. Povabi me na čaj. Doma pri njem me streže cela družina. Mama, oče, njegove sestre in on. En čaj se zavleče v kosilo. Ko zve, da spim v hotelu v sosednji vasi, greva tja po stvari, da bi spal pri njih. Gostijo me tri dni. Vse tri dni jem kot kralj. Zadnji dan se jim začne ramadan, torej post čez celi dan. Prosil sem jih, da ne pripravljat hrane zame, da bom spoštoval njihov praznik. Ampak kljub temu dobim na mizo pojedino. Ko pojem pridejo oreščki. Ko pojem oreščke pride lubenica... 

vas Almadi



običajni obrok

gostitelj in jaz

Ni komentarjev:

Objavite komentar