torek, 13. oktober 2009

Al-Mukalla

Iz Socotre se Andrej vrne v Sano, mene pa letalo odloži na vmesni postaji v pristaniškem mestu Al-Mukalla. Želel sem iti proti notranjosti, proti mestu Sayun, ki leži v dolini Hadramawt oz. arabsko Wadi Hadramawt. Ker je ta del Jemna malo specifičen, rabim dovoljenja za potovanje in oboroženega stražarja. Edini način prihoda tja pa naj bi bilo letalo. 

A imam malo sreče. V Al-Mukalli se iz letala izkrca češki par, ki sem ga že srečal na Sokotri. Ponudita mi prevoz, ker sama potujeta z agencijo. Njun vodič mi uredi papirje za potovanje do Wadi Hadramawta, hkrati pa se zmeni še s tamkajšnjo policijo, da vedo, da prihajam. Najde mi še bidgota (shared taxi), ki me bo peljal tja. Preden pa se poslovimo, skočimo še na tržnico po nekaj kosov rib (mečarica, tuna, morski pes, itd), katere nam speče sosednja restavracija. Božansko!

bližnje pristaniško mestece Aš Šir iz zraka



tuna


Ni komentarjev:

Objavite komentar