ponedeljek, 24. avgust 2015

Palmyra

Te dni žal prihajajo žalostne novice iz antičnega mesta Palmyra... Uničevanje templjev, pobijanje nevernikov, kristjanov, barbarski umor profesorja sredi trga, ker ni želel izdati kam so skrili nekatere predmete iz antične Palmyre...

Poletje 2008 sem preživel na Bližnjem vzhodu. Potoval sem v obratni smeri, kot danes potuje tok beguncev proti Evropi. Iz Ljubljane z vlakom do Istanbula. Naprej avtobus do Aleppa - čudovitega mesta na severu Sirije, ki je pred nekaj leti postalo eno izmed središč arabske pomladi v Siriji. Nevem, beseda pomlad se mi na tem mestu ne zdi primerna. Praktično vse države, kjer je prišlo do t.i. pomladi, so sedaj v razsulu. Sirija, Libija, Jemen... Tudi Egipt in Tunizija nista več to, kar sta bili pred leti.

Enega zadnjih dni na potovanju sem preživel v antičnem mestu Palmyra, ki leži sredi puščave in je verjetno najlepše ohranjeno rimsko mesto na svetu! Z vremenom ravno nisem imel sreče. Bil je najbolj vroč dan na mojem potovanju. Pihal je veter in nebo je bilo zastrto s puščavskim peskom. Ob vsej vročini in prahu sem se skupaj s Slovakom Tomasom in Nemcem Felixom zelo ležerno sprehodil skozi antično mesto... Sedeli smo v senci, se hladili z vodo... Zato sem naredil bolj malo slik. In danes, ko mesto uničujejo, mi je žal, da nisem ostal vsaj dva dni v Palmyri, si vse v miru pogledal, naredil kakšno fotografijo več, itd... Od mesta bo žal verjetno kmalu ostal le spomin...











Ni komentarjev:

Objavite komentar