nedelja, 14. september 2014

Dartlo

Po prvi noči v Omalu sem se odpravil proti vasi Shenako (slovensko Šenako). Trekingi tu so morda malo drugačni, kot smo jih vajeni. Vasi ležijo po sosednjih hribih, tako da se moraš spustiti kar globoko v dolino ter se nato povzpeti nazaj na hrib. Sam sem šel na pot zelo pozno, vmes pa sem se ustavil še na turističnem informacijskem centru, da kupim nekaj zemljevidov. V nekaj urah sem se nato le privlekel do vasi Shenako. A moja želja je bila, da bi odšel do starega Dikla še nekje 5 km naprej. Stari Diklo so danes le ruševine na koncu prepadnega hriba, ki ga na treh straneh obdajajo globoke doline. Ampak vreme se je močno poslabšalo, tako da so me nazaj peljali neki domačini. Vmes poberemo še par, ki je prav tako bežal pred nevihto. In bila sta Slovenca! Mateja in Gregor, ki potujeta po Gruziji. Pristali smo na čaju, kjer smo čakali da mine nevihta. In hitro smo se zmenili, da gremo naslednji dan skupaj do vasi Dartlo.



















Do Dartla nas je čakala kar dolga pot. Običajno do vasi turisti hodijo na enodnevne izlete s konji. Mateja in Gregor sta se odločila, da bosta v vasi prespala in si ogledala še nekaj okoliških vasi. Sam pa da grem še isti dan nazaj, ker bi rad naslednji dan še enkrat poskusil priti do starega Dikla. Vas Dartlo leži na dnu doline, na pobočju ob potoku. Zanimiva pa je zaradi svojih dveh stolpov, ki nimata enokapne strehe kot ostali stolpi po Gruziji, ampak piramidno streho. Kamni pa so položeni tako, da streha spominja na nekakšen storž.

pogled proti Omalu

Dartlo

Mateja in Gregor





Ni komentarjev:

Objavite komentar