ponedeljek, 1. september 2014

Aragat

Po jezeru Sevan sem se odločil, da grem nazaj proti Tbilisiju. A nekaj dni pred tem sem izrazil željo, da bi morda šel še na Aragat, ki je s 4090 m najvišja gora Armenije. Kot sem že omenil, mnogo višji Ararat in sveta gora Armencev je v Turčiji. Na dan odhoda proti Tbilisiju se izza vogala nad mojo posteljo najprej pokaže ena glava in vpraša če želim iti s še nekaj sostanovalci iz hostla na Aragat. Ma neee, grem v Tbilisi, hvala. Čez pet minut se pokaže druga glava z enakim vprašanjem. Maa nee, grem v Tbilisi, hvala. Vstanem, grem na zajtrk, kjer me spet nekajkrat vprašajo, če bi šel in sem rekel, ok, pa grem :)

Tako se odpravim še z dvema Belgijkama, dvema Nizozemcema in Francozijo na Aragat. S taxiji do jezera nekje 3000 m visoko, od tam pa peš na južni vrh visok 3893 m. Dobri dve uri hoje po lahki poti navzgor. A višina zna biti za nekatere problem. Belgijki vajeni življenja na višini morja sta žal obupali pod vrhom. Ostali pa smo nekako prilezli do vrha, tudi Nizozemca :) Z vrha pa lep pogled na krater in na okoliške vrhove okoli kraterja. Severni vrh kot najvišji visok 4090 m. Zaradi prečenja snežišča in pet urnega vzpona ni cilj običajnih pohodnikov. Zahodni vrh nedaleč stran pa je visok 4080 m. In ker nisem ravno pogosto višje od 4000 m, mi je postal ta vrh izredno mikaven. A ker so nas taxiji čakali žal nisem imel veliko časa. Ostali so sestopili, sam sem pa letel kot sneta skira najprej na sedlo 200 m nižje in se nato vzpel na zahodni vrh. V slabe pol ure sem bil tako na vrhu. Poslikal panorame ter nato tekel z vrha za ostalimi nazaj v dolino na zasluženo pivo.





naša skupinica

na južnem vrhu

pogled proti severnemu vrhu


na vrhu

panorama kraterja iz zahodnega vrha













































.
Še link do velike resolucije panorame iz južnega vrha: LINK

Ni komentarjev:

Objavite komentar