ponedeljek, 21. november 2011

Delta Okavango

Kraj: Okavango Delta, Bocvana
Prejšnji torek so imeli sopotniki let proti domu... Tak da sem ostal sam. Ubistvu se od Tate sploh nisem poslovil tako kot je treba... Zgolj skozi okno sem rekel par besed v upanju, da se vidimo še v Johannesburgu... Pa smo bili žal dost pozni, tako da so me samo odložili na avtobusni postaji.

Nič, tu takoj prvi problem. Ženska za šalterjem je prvič slišala za Slovenijo. Moral sem čakati na bus. Potem so zbrskali nek seznam, na katerem piše,da ne rabim vize za Bocvano.

Prispem na mejo. Policist na okenčku kot da nebi razumel angleško. Viza je visitors, ki velja 90 dni od dneva vstopa. To je za vse visitors vise enako. Zato tudi to nikjer posebej na sami vizi ne piše. Na vizi piše le datum, do katerega lahko vstopiš v državo. On to razume kot veljavnost vize. Pač, začela sva se kregat. Komaj sem se zadrževal, da mu nisem kaj zabrusil, če rabi kak Zulu prevod oz. kaj sploh dela za šalterjem, če še pravil lastne države ne pozna. Nič, napisal mi je kazen 100 eur, ker sem kao bil v državi predolgo časa.

Ostali, ki so zapuščali državo na letališču, so najprej imeli isti problem. Pa so zadevo hitro rešili, ker so poznali pravila, ki veljajo za to vizo. Tako da grem jaz na prvo ambasado Južne Afrike, da mi prekličejo kazen, katero bi moral plačati, če bi še kdaj želel vstopiti v Južno Afriko.

Naslednji dan pa... Eh, sam v neki Bocvani. V hostlu edini gost. Nikjer nobenega. Ubistvu kar šok. Tri mesece sem preživel s sošolci. Pač, se človek v tem času kar naveže. Naslednji dan pa nikjer nobenega. In sem se cel dan smilil samemu sebi, nisem se premaknil ven iz hostla,... Fural sem safr :)

K sreči so se mi naslednji dan vnele bezgavke, ki so malo preusmerile pozornost...

Je pa potovanje po Afriki res noro... Avtobusi, pokrajina, vasice... Noro. In jaz povsod edini belec...dokler ne pridem do hostla, kjer je en kup Angležev v safari klobučkih in o vsem razpredajo tako, kot da so sam Livingstone, ki je ravno odkril Viktorijine slapove. Tak da Martin, Afrika z motorjem kar se mene tiče bo.

Bocvana je ubistvu zelo turistična zadeva. Draga ko pes. Zambija spet isto. Tak da sem se hitro odločil, da spremenim plan potovanja. Na hitro skozi ti dve državi, potem pa mesec dni Malavija, ki je za študentski žep bolj prijazna država.

V Bocvani sem se za par dni ustavil v Delti reke Okavango. Največja delta na svetu, ki se izliva v celini. Dejansko se reka razveja in izgine v pesku. Delta je dom vsem znanim afriškim živalim, tudi tako imenovanemu big five. Lev, Gepard, Nosorog, Bivol in Slon. To so živali, ki so nevarne. Zato pač v big five ni žirafe in zebre.

Z mokorom (čoln) te odpeljejo v osrčje delte. Postaviš šotor. In greš malo hodit. Ubistvu ta pohod prekaša vse safarije do sedaj. Hodiš čez savano, na robovih je reka z krokodili in hipoti. V savani pa pač vse afriške živali. In potem ti vodič pokaž stopinje od leva... Kul. Kaj pa če ga srečava? Odgovori mi, sam bežat ne :) Vem vem, počohaš ga, on se ti pa uleže na hrbet in stegne tace :)

Najbolj strašljivi del je bila pa noč. Ogenj ob vodi. Zraven njegov šotor. Za njegovim šotorom moj mali šotor. Ko se uleževa spat, on je v trenutku smrčal. Jaz pa.... Prvi dve uri sem se samo tresel. Okoli šotora je bilo tok enih glasov. V vodi je lomastilo na polno... Zjutraj je bilo lepo videti stopinje hipota nekaj metrov stran... In ja, hipo pobije največ ljudi med vsemi živalmi.

Še nekaj slik z delte.

1. Haha. Tudi meni so zagrozili s kaznijo, ker sem predolgo v JAR. Sem se hotel pregovarjat, da viza velja 90 dni, pa so mi rekli samo, da naj pokažem kje to piše. In so me poslali na Immigration office. Da plačam kazen, seveda. ...Še dobro, da mi je na lanski vizi pisalo, da velja 90 dni. So mi potem verjeli, da tudi letošnja velja tako dolgo. Aja, vmes so me še obdolžili, da sem vizo ponaredil pa take fore. Ampak potem se je vse izšlo dobro in sem lahko brez penalov zapustil deželo. :)

2. danes sm bil na ambasadi Juzne Afrike... in ni hotu nic slisati, glede preklica kazni... je rekel da naj to uredim kar na Dunaju oz. da naj pac kazen placam...