četrtek, 8. julij 2010

Almaty

Centralna Azija oz ''stani'' so države, ki se končajo na besedo ''stan''. To so Kazahstan, Tadžikistan, Kirgizistan, Uzbekistan in Turkmenistan. Bivše republike Sovjetske zveze in zaradi tega morda malo neznane in skrivnostne. So izredno raznolike države. Puščave, gozdovi, gore, ravnice. Na drugi strani pa izjemno bogata kultura, ker je skozi ta ozemlja tisočletja potekala najbolj znana trgovska pot svilena cesta.

Almaty je bil nekoč prestolnica Kazahstana. Mesto leži poleg Tadžikistana in ker je bila letalska karta zelo poceni, sem za začetek potovanja letel v to mesto. Ideja potovanja je zelo preprosta. Kupil sem enosmerno karto za Kazahstan, nato pa bom potoval proti Sloveniji čez ''stane'' in naprej proti Turčiji po poteh svilene ceste.

Mesto Almaty pa je eno izmed najbolj bednih mest, katerih sem do sedaj obiskal. V mestu ni nič. Sicer nisem bil še v nobenem ruskem mestu, ampak mislim da znajo bit zelo podobna. Ogromno blokov, velikih hotelov. Pravoslavna cerkev. Ter ogromen spomenik žrtvam druge svetovne vojne. Kar malo bizarno, ker najbližje bitke so potekale nekaj tisoč km stran. Še bolj bizaren pa je bil dogodek, ko sem se usedel na rob spomenika. Nekakšen rob v višini 40 cm teče okoli celotnega trga, kjer stoji ta spomenik in s svojo višino kar vabi, da se usedeš. Kmalu prileti nek policaj z ogromno policijsko kapo piskajoč na piščavko. Začne me nadirati ter pomigne naj grem z njim. Ko je učinek zastraševanja uspel, se na sredi trga ustavi, ter mi nekaj govori po rusko. Ujel sem besede, da kako si drznem sedeti na nečem, kar so njihove matere pred desetletji klesale. Ok. Sj bo bolš.


spomenik žrtvam druge svetovne vojne

v parku

bazar

Ni komentarjev:

Objavite komentar